9 במרץ 2009

עבודה סמינריונית - קווים מנחים לכתיבה

סטודנטים רבים מתחבטים בשאלה איך לכתוב עבודה סמינריונית, ולא מעט שאלות מופנות לדלפק היעץ בספרייה בנושא זה.
המומחיות שלנו היא בעזרה בחיפוש חומר ובסיוע בהתמצאות בנבכי עולם המידע, אולם איך לבחור את הנושא, איך לבנות את העבודה, במה להתמקד, מה צריך להיות היקף העבודה וכד' - כל אלה שאלות השייכות לדיסציפלינה אחרת.

תשובות על שאלות מסוג זה והכוונה כללית לכתיבת עבודה תוכלו למצוא בחוברת "כתיבת עבודה סמינריונית : למה, איך, ואיך לא", שכתבה ד"ר יופי תירוש, מרצה בפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל-אביב. ד"ר תירוש, שלימדה בעבר גם אצלנו, מציינת בבלוג שלה, בכתבה הנושאת את השם "כל מה שרצית לדעת על עבודת סמינריונית ולא העזת לשאול", שהדברים המובאים בחוברת מבוססים על חומרים שנכתבו גם ע"י מרצים אחרים, ביניהם מרצים שלנו: פרופ' ארנה בן-נפתלי, ד"ר יורם רבין וד"ר צבי טריגר .

מומלץ!

ולאלה מכם שמתייסרים בכתיבה של עבודות בהיקף רחב יותר - עבודות דוקטורט למשל, קיימים בספרייתנו מספר ספרים שעשויים להיות לכם לעזר. חפשו אותם בקטלוג הספרייה, לפי "נושא המתחיל ב...": Dissertations, Academic -- Authorship


תגובה 1:

  1. תודה, האתר שלכם מאוד חשוב וחיוני. תודה עבור הטיפים החשובים ועבור הרצון לחלק את הידע שלכם בנושא על מנת לעזור לאחרים ! עבודה סמינריונית הינה עבודה חשובה למציאת עבודה טובה בעתיד !

    השבמחק